Usein kysytyt kysymykset

Täältä löydät vastaukset yhdeksään eniten kysyttyyn kysymykseen.

Laadimme kontaktilistat aloituspalaverin jälkeen yhdessä sovittujen kriteerien mukaisesti.

Kontaktilistojen laadinnassa käytämme kotimaisia B2B-kohderyhmätyökaluja, minkä lisäksi tuotantomme toimesta voidaan toteuttaa myös erillistä prospektointia, jolloin keräämme relevantteja yhteystietoja esimerkiksi päättäjien LinkedIn-profiileista tai yritysten verkkosivuilta.

Kirjoitamme kampanjoiden viestisisällöt puolestasi yhdessä sovittujen suuntaviivojen mukaisesti. Yleensä kirjoitamme kolme erillistä viestiä, jotka tullaan lähettämään samalle kontaktille 2–3 päivän välein.  Saat viestit hyväksyttäväksesi ennen kampanjoinnin aloittamista.

Tarvittaessa hiomme viestien sisältöä kampanjan aikana voidaksemme parantaa avaus- ja liidiprosenttia. 

Kun kampanja toteutetaan sitä varten avatun erillisen sähköpostilaatikon välityksellä, säilyy meidän ja asiakkaan välinen yhteistyö selkeänä.

Kampanjaa varten avattu sähköposti tulee olla yksinomaan meidän käytössämme, eikä myyjä saa reagoida kyseiseen sähköpostilaatikkoon tuleviin viesteihin. Näin varmistamme prosessien toimivuuden ja parhaat mahdolliset tulokset.

Emme myöskään halua päästä lukemaan tuettavan myyjän muuta sähköpostiliikennettä.

Kampanjan kautta tulevat positiiviset vastaukset, eli liidit välitetään tuettavan myyjän sähköpostiin. Lähtökohtaisesti emme siis vastaa näihin viesteihin, ja vastuu keskustelun jatkamisesta siirtyy myyjälle. 

Jossain tapauksissa voimme kuitenkin esittää tarkentavia lisäkysymyksiä vastaajalle, jotta saamme selville esimerkiksi oikean henkilön.

Asiakkaidemme kampanjat aloitetaan meitä varten luodun sähköpostilaatikon niin sanotulla lämmittämisellä.

Sähköpostilaatikon lämmittämisen tarkoituksena on varmistaa uuden sähköpostiosoitteen maineen kehittyminen. Lämmitysvaiheessa pidämme lähetettävien viestien määrän maltillisena ja lähetystahdin rauhallisena. Tällä tavoin pyrimme varmistamaan, että viestit päätyvät vastaanottajien luettaviksi, eikä niitä tulkita roskapostiksi.

Käytämme viestin lähetykseen Quickmail-nimistä ohjelmaa, johon kampanjaa varten luotu sähköpostiosoite liitetään.

Quickmail mahdollistaa lähetettävien viestien ajastuksen vaihtelevan 30–120 sekunnin välein, jolloin tietyn päivän viestejä ei lähetetä samalla kertaa. Rauhallinen lähetysnopeus itsessään suojaa domainia ja varmistaa viestien toimitettavuuden.

Viestin tarkoitus on näyttää yksinkertaisilta ja luonnollisilta yhteydenottopyynnöiltä, ja siksi viesteissä pyritään välttämään graafisia elementtejä sekä useita linkkejä.

Viesteihin ei voi sisällyttää liitetiedostoja.

Lue myös kohta 5 (=sähköpostin lämmittäminen).

Yhteistyötä varten olemme solmineet DPA-sopimuksen, mikä takaa yhteistyön turvallisuuden.

Kampanjaa varten luotua sähköpostilaatikkoa ja meille mahdollisesti luovutettuja asiakasrekistereitä tai muuta asiakasdataa ei käytetä muuhun kuin asiakkaan nimissä tehtäviin sähköpostikampanjoihin ja niiden kehittämiseen.

B2B-markkinoinnissa yritysten päättävissä asemissa olevia henkilöitä on luvallista lähestyä oikeutetun edun perusteella ilman ennakkolupaa.

Oikeutettu etu laissa koskien sähköisen viestinnän palveluita toteaa edellä mainitun, eikä GDPR ole tuonut siihen muutoksia. Laki löytyy Finlexin pykälästä 202 sekä EU:n yleisestä tietosuoja-asetuksen artiklan 6. kohdalta.

Kaikki kampanjassa käytettävät yhteystiedot ovat saatavissa julkisista lähteistä, ja näin ollen heitä voi lähestyä oikeutetun edun perusteella, kun voidaan olettaa, että kontaktoitava yritys ja sen päättäjä ovat relevantteja markkinoitavan tuotteen tai palvelun osalta.

Toteuttamistamme kampanjoista on mahdollista poistua klikkaamalla Unsubscribe-painiketta tai pyytämällä kampanjoinnin lopettamista.

Raportoimme saavutetuista tuloksista kirjallisesti kerran kuukaudessa. Raportista selviää sähköpostien avausprosentit, vastausprosentit sekä saavutetut liidiprosentit.

Lisäksi neljän kuukauden välein on hyvä järjestää erillinen kvartaalipalaveri, jossa tarkastelemme yhdessä saavutettuja tuloksia sekä sovimme palvelun jatkosta.

Etkö löytänyt etsimääsi?

Jäikö jokin kysymys askarruttamaan mieltäsi? Lisätietoa kampanjoiden rakentamisesta löydät täältä. Voit myös lähettää meille sähköpostia tai jättää meille yhteydenottopyyntösi, niin olemme sinuun yhteydessä ja vastaamme kysymyksiisi mielellämme.