Finbound
Finbound on vuonna 2021 toimintansa aloittanut B2B-myynnin ulkoistuskumppani.
Finboundin tarina sai alkunsa sen emoyhtiön Ictis Oyn omaan liidihankintaan liittyvän kehittämistyön kautta.
Ratkoessamme liidigenerointiin liittyviä haasteita huomasimme konkreettisesti, että laadukasta sähköpostimarkkinointipalvelua oli lähes mahdotonta löytää.
Erilaisia “roskapostimarkkinointifirmoja” kyllä oli tarjolla pilvin pimein, mutta aidosti kohdennettua ja personoitua sisältöä tuottavalle yritykselle oli selvästi kysyntää.
Ja kuten niin monessa yritystarinassa ennenkin – syttyi palo tehdä asiat itse uudella tavalla, paremmin. Heittää romukoppaan sähköpostimarkkinointiin liittyvä ikävä klangi spämmimarkkinointina ja tehdä asiat rohkeasti eri lailla.
Nyt jo viidestä myynnin ja markkinoinnin ammattilaisesta koostuvan Finbound-tiimin tehtävänä on auttaa muita kasvuhaluisia B2B-yrityksiä tehostamaan uusasiakashankintaansa laadukkaamman sähköpostimarkkinoinnin avulla.
Tiimimme tarjoaa tukea heti myyntiprosessin alkupäähän huolehtimalla B2B-yrityksen puolesta liidien prospektoinnista ja myyntikeskustelun avauksesta hyperkohdennetun sähköpostimarkkinoinnin keinoin.
Lähestymme huolella laatimiemme kontaktilistojen päättäjiä ja ideaali-asiakkaita personoiduilla sähköpostikampanjoilla, joiden tavoitteena on herättää vastaanottajan kiinnostus yritystä kohtaan ja avata myynnillinen keskustelu.
Kun kiinnostus syttyy, siirrämme liidin huomaamattomasti yrityksen myyntiputkeen ja keskustelu jatkuu yrityksen oman myyjän ja asiakkaan välillä.
Palvelu säästää myyntitiimin aikaa sekä vaivaa, kun prospektointi sekä myynnin epämieluisin vaihe “kylmäkontaktointi” jäävät meidän huoleksemme ja yrityksen myyntitiimi voi keskittyä itse kaupantekoon.
Selkeä, jäsennelty ja säännöllinen ulkoistettu prosessi varmistaa, että yrityksen myyntiputki täyttyy tasaiseen tahtiin kiinnostavista myyntimahdollisuuksista.