Muuta LinkedIn tehokkaaksi liidigeneroinnin moottoriksi

Näin luomme sinulle laadukkaita liidejä LinkedInissä

Hyödynnämme tuhansien menestyksekkäiden LinkedIn-kampanjoiden tuottamaa huippulaadukasta dataa eri toimialoilta tavoittaaksemme ja sitouttaaksemme juuri sinulle oikeat yrityspäättäjät, ohjaten heidät suoraan myyntisuppiloosi.

  • Rakennamme tarkasti kohdennettuja listoja LinkedInissä toiveidesi mukaisista ihanteellisista prospekteista
  • Lähetämme kuukaudessa 300 personoitua verkostoitumispyyntöä potentiaalisille päättäjille.
  • Laadimme selkeitä ja tarkasti kohdennettuja viestejä, jotka lähetetään verkostoitumispyynnön hyväksymisen jälkeen (enintään 3–4 automatisoitua viestiä per henkilö).
  • Sinun tehtäväksesi jää jatkaa keskustelua saatujen vastausten jälkeen ja viedä kaupat maaliin.

– Linkedin kampanjointi –

Mitä voit odottaa?

  • Saat automatisoidun ja dataan perustuvan asiakashankintastrategian
  • Lähetämme 300 uutta verkostoitumispyyntöä kuukaudessa päättäjille, jotka ovat potentiaalista kohderyhmääsi
  • Keskimäärin noin 50–60 % verkostoitumispyynnöistä hyväksytään –> keskustelujen aloittaminen verkostoitumispyynnön hyväksymisen jälkeen
  • Keskimäärin 10–20 tapaamisvalmista ja laadukasta myyntiliidiä kuukaudessa
Finbound - Aloituspalaveri

Kampanjan suunnittelu alkaa aloituspalaverilla

Kampanjoinnin suunnittelu aloitetaan yhteisellä aloituspalaverilla. Aloituspalaverin agendalla ovat seuraavat asiat:

  • kontaktilistan kohdentaminen (esim. kontaktoitavien henkilöiden tittelit, toimialat, yritysten kokoluokka, maantieteellinen sijainti jne.)
  • viestiketjujen alustava ideointi
  • LinkedIn-tilisi yhdistäminen kampanjoinnin hallintapaneeliin
  • helppokäyttöisen hallintapaneelin esittely (älykkään LInkdedIn-viestilaatikon käyttö ja kampanjan tehokkuuden seuraaminen reaaliaikaisilla raportointityökaluilla)

– LinkedIn liidigederointi YRITYKSILLE –

Miksi valita meidät kumppaniksi?

Testaa 3 kk pilottikampanjalla
– saat kaiken tämän:

3 kk pilottikampanja

Hinta: 1 290 € / kk*

  • 300 uutta personoitua verkostoitumispyyntöä kuukaudessa päättäjille, jotka ovat potentiaalista kohderyhmääsi
  • Huolella laaditut lähestymisviestit verkostoitumispyynnön hyväksymisen jälkeen
  • Keskimäärin 10–20 myyntiliidiä kuukaudessa
  • Älykäs LinkedIn-viestilaatikko
  • Kampanjan optimointi ja A/B-testaukset
  • Tulosten reaaliaikainen seuranta helppokäyttöisen hallintapaneelin (dashborard) kautta
  • LinkedIn-profiilin parannussuositukset

(*Kuukausihintaan sisältyy kaikki tarvittava tehokkaaseen kampanjointiin. LinkedIn-tililläsi tulee lisäksi olla Sales Navigator Core -tilaus)

– Linkedin liidigenerointi –

Usein kysytyt kysymykset

Keskimäärin asiakkaamme saavat LinkedInistä 10–20 liidiä jokaista 300 kontaktoitua potentiaalista asiakasta kohden. Kokonaistulokset ja ROI vaihtelevat toimialoittain sekä useiden tekijöiden, kuten kohdeyleisön, tarjonnan, referenssien ja vastausten käsittelyn laadun mukaan.

Pääset seuraamaan kampanjoinnin tuloksia koska tahansa helppokäyttöisen dashborardin kautta, josta voit seurata esimerkiksi:

  • lähetettyjen verkostoitumispyyntöjen kokonaismäärää
  • hyväksyttyjen verkostoitumispyyntöjen kokonaismäärää
  • hyväksyttyjen verkostoitumispyyntöjen prosenttiosuutta
  • vastausprosenttia (viestikohtaisesti eriteltynä)

Aloituspalaverissa LinkedIn-tilisi yhdistetään turvallisesti hallintapaneeliimme (dashboard), johon sinulla on jatkuva pääsy koko kampanjan ajan. Tilin linkittämistä varten tarvitsemme hetkellisesti LinkedIn-tilisi kirjautumistiedot yhteisessä aloituspalaverissamme. Emme kuitenkaan missään vaiheessa kirjaudu suoraan LinkedIn-tilillesi, sillä kaikki kampanjointi tapahtuu hallintapaneelin kautta – näin varmistamme tilisi turvallisuuden ja kontrolli säilyy sinulla.

Koska liidit vaihtelevat toimialan ja muiden tekijöiden mukaan, emme voi taata tiettyä määrää – useimmat asiakkaamme saavat keskimäärin 10–20 uutta liidiä kuukaudessa.

Kontaktoiduille henkilöille lähetetään 1–4 ennalta käsikirjoitettua lähestymisviestiä. Kun kontaktotu henkilö vastaa johonkin hänelle lähetettyyn viestiin, jatketaan keskustelua hänen kanssaan ”manuaalisesti”.

Kyllä. Olemme asiantuntijoita viestien laatimisessa, mutta sinun panoksesi on avainasemassa, jotta viestit tuntuvat oikeilta sinulle ja brändillesi. Teemme tiivistä yhteistyötä kanssasi, ja viimeinen vaihe on sinun tarkistuksesi ja hyväksyntäsi ennen kuin yhtään viestiä lähetetään.

Sinun tehtäväsi on jatkaa keskusteluja sen jälkeen, kun kontaktoitu henkilö vastaa johonkin hänelle lähetettyyn viestiin. Mitä aktiivisemmin jatkat keskusteluja saatujen vastausten jälkeen, sitä parempia ovat tulokset.

Kampanjan kontaktilista rakennetaan LinkedIn Sales Navigatorin avulla tarkkojen kriteerien perusteella. Näitä ovat esimerkiksi kohdeyrityksen toimiala, koko, sijainti ja kasvuvauhti sekä yhteyshenkilöiden rooli, nimike, kokemus ja sijainti. Lisäksi voidaan hyödyntää tietoa siitä, ovatko henkilöt suoraan yhteyksissä sinuun (1. asteen kontaktit) tai yhteydessä kontakteihisi (2. asteen kontaktit), mikä voi helpottaa lähestymistä. Rajaukset räätälöidään kampanjan kohderyhmän tarpeiden mukaan, jotta tavoitetaan juuri oikeat päättäjät.

Kaikki alkaa ihanteellisen kohderyhmän tarkasta määrittelystä. Sen pohjalta luomme kampanjaa varten tarkasti kohdennetun kontaktilistan ja personoidut lähestymisviestit. Kun nämä ovat valmiina, liitämme LinkedIn-tilisi hallintapaneeliin, jonka kautta voit helposti jatkaa keskusteluja potentiaalisten asiakkaiden kanssa. Hallintapaneeli tarjoaa myös reaaliaikaisen näkymän kampanjan keskeisiin tehokkuuslukuihin, jotta voit seurata tuloksia vaivattomasti.